HTML

verseim1

a verseimet írom bele remélem látogatottabb lessz mint a lapunk.hu oldalam. :) bár nemtom mit fognak szólni a verseimhez de mindegy

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Elfúj majd a halál szele

2008.12.11. 18:34 rr00


 

 

 

 

 

 

Elfúj majd a halál szele


Elfúj majd a szél,

mikor ott állok én,

az élet kihült peremén.



Elfúj mit az ősz, a hulló leveleket,

mint a tél, a fagyos hópelyheket,

mint a halál, a sajgó lelkeket.



Kihült a szívemben minden élet,

egyedül vagyok e szörnyű gondolattal,

minden napomra, sorsom bélyege tévődik.



Várom, hogy eljő a nyár bár még ősz van,

nyárra tervezem, életem végét,

de mielöt végre vége, sorsomat be kell érnem.



Ha a célom megcsinálom,

végetér e halálos emo-s álom,

életem, halálom, a másodikat választom.





ki azt mondaná ugrani biztos nemfogok,

nincs igaza mert elszánt vagyok,

nemjó így az életem, vámpírokoról hiába dumálok,

öröknek tűnő reményem véglegesen cserbenhagyott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://verseim1.blog.hu/api/trackback/id/tr79817623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása