HTML

verseim1

a verseimet írom bele remélem látogatottabb lessz mint a lapunk.hu oldalam. :) bár nemtom mit fognak szólni a verseimhez de mindegy

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Halott Az Életem, Halálom Angyala Jöjj Értrem

2008.12.11. 18:57 rr00

 

 

 

 

Halott Az Életem, Halálom Angyala Jöjj Értrem


Érzem, hogy nincs helyem e világon,
nincs, mert csak vámpírként lehetnék telljes
bár hitem várát cslódások bombázták,
a világ elől mégis, hitem romjai közé menekülök.

A legnagyobb csalódás döntötte le a váram,
s vele együtt szakadt szét a szívem is
hitem csupán szikra, a régí tűzhöz képest,
néha fellángol, néha csak szívemben pislákoló parázs.

Félek is és nem is, milyen lehet a halál utáni lét,
de tudom egy ugrás a határ, élet és halál közt
egy ugrással levethetem magamról testem börtönét
csak azok tartanak itt kikért lelkem darabját kéne itthagynom.

de ez sem tart túl sokáig, ahogy életem nehezedik
úgy lépkedek egyre a perem széléig
az ugrás tudom, fájni fog, mind lelkileg, mind másogy,
de más életben ilyen barátokat biztos nem találok.

élet vagy halál, barátaim és az új ismeretlen
sok sok elszenvedett életév után, talán hamar
új és teljesen ismeretlen halál jön,
de a sorsom a célom már megvan.

a könyv a versek, föltenni a netre h. megismerje a világ
de érszéseimnek és életemnek hamarosan vége
se a verseket se a könyveket meg nem írtam
de megfogadtam h. megírom s fölteszem a netre
csak utána mászok végleg a peremre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://verseim1.blog.hu/api/trackback/id/tr54817666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása